Facility Management

Om  de huurders/gebruikers van een gebouw maximaal te kunnen ondersteunen, kan Quares vanuit haar facilitaire divisie  met een facilitair manager haar klanten van dienst zijn door enerzijds het beheer van hun facilitaire diensten op zich te nemen, maar ook door ondersteuning te bieden aan hun facilitair  beheer.

Onderhoudscontract

Bij het beheer van facilitaire diensten staat voor Quares de optimalisatie van kostprijs & service centraal.  Voor de uitvoering van het beheer kunnen wij onze klanten zowel met een  on als off-site Facility Manager assisteren.  Deze laatste fungeert als S.P.O.C.  en is verantwoordelijke voor o.a. het beheer van het onderhoudscontract en organisatie van correctief & preventief onderhoud.  Samen met onze 24/7 Quares helpdesk en ‘Q-net’  levert Quares een transparante kostenstructuur en – beheer, alsook een online opvolgsysteem.

Facilitair beheer en onderhoudsmanagement

Via consultancy  - of detacheringsopdrachten kan Quares facilitair management uw facilitair beheer assistentie bieden bij facilitaire projecten zoals:

  • Optimalisatie van facilitaire  diensten en processen
  • Aankoopmanagement en implementatie van facilitaire producten & diensten
  • Verhuismanagement en space planning
  • Berekening  ecologische voetafdruk
  • Operationeel en tactisch beheer van de facilitaire dienst

 

INNOVATION IN REAL ESTATE
Copyright © 2014 Quares | SitemapDisclaimer