Kerndiensten

Kerndiensten

Elke klant is uniek, onze diensten zijn dat ook. We stemmen ze graag af op wat u nodig hebt: 

 

24/7 Customer Service Desk 
Uw interventieaanvragen kan u 24/7 doorgeven via ons online platform. Voor dringende zaken kan u ons natuurlijk ook bellen.

 

Technisch beheer
Dit omvat het preventief en correctief onderhoud, systematische inspectiebezoeken, de opvolging van de aangestelde dienstverleners en het werkingsbudget. En we houden u uiteraard van alles op de hoogte. 

 

Contractbeheer
Dankzij ons professioneel aankoopbeleid, geniet u mee van onze schaalgrootte. Samen met onze partners streven we continu naar een completere dienstverlening en een algemene kostenverlaging. 

 

Financieel & administratief beheer
Naast contractbeheer kan Quares de rol van hoofdleverancier opnemen. We controleren en verwerken dan alle leveranciersfacturen zelf. Het aantal onderhoudsfacturen voor u blijft zo beperkt tot 1 per kwartaal en een halfjaarlijkse afrekening. 

24/7 Service Desk