Elke klant is uniek, onze diensten zijn dat ook. We stemmen ze graag af op wat u nodig hebt:
24/7 Customer Service Desk
Uw vastgoed staat nooit stil — en wij ook niet. Via ons gebruiksvriendelijk online platform kan u op elk moment van de dag interventieaanvragen indienen. Bij dringende situaties staan we uiteraard ook telefonisch voor u klaar, 24/7.
Technisch beheer
Wij zorgen voor een vlekkeloze werking van uw gebouw dankzij preventief en correctief onderhoud, regelmatige inspecties, en een strikte opvolging van leveranciers en aannemers. Alles verloopt binnen het afgesproken werkingsbudget, mét transparante rapportering zodat u steeds weet waar u staat.
Financieel & administratief beheer
Van huurinning en provisiebeheer tot het opstellen van huurovereenkomsten en eindafrekeningen — wij nemen de volledige financiële en administratieve flow op ons. We beheren leveranciersfacturen, verzekeringspolissen, bankwaarborgen en zorgen voor een sluitend jaarlijks werkingsbudget. Alles wordt correct en tijdig opgevolgd, zodat u zich nergens zorgen over hoeft te maken.
Contractbeheer
Dankzij ons sterk aankoopbeleid geniet u van schaalvoordelen die u anders moeilijk bereikt. We werken nauw samen met betrouwbare partners om de dienstverlening voortdurend te verbeteren en de algemene kosten voor uw gebouw te verlagen.
Commercieel beheer
We coördineren de makelaars, onderhandelen huurvoorwaarden en zorgen voor een optimale bezetting van uw pand. Jaarlijks organiseren we een tevredenheidsenquête bij huurders en in retailparken of shoppingcenters ontwikkelen we bovendien gerichte commerciële acties om de aantrekkingskracht van het pand te verhogen.
Syndicusbeheer voor verenigingen van mede-eigenaars
Ook mede-eigenaars kunnen rekenen op Quares. In opdracht van de VME beheren we het gebouw volledig conform de wetgeving (art. 577 van het Burgerlijk Wetboek). We zorgen voor een transparante, professionele en correcte opvolging van alle dossiers, met respect voor elke eigenaar.