Inrichting Toshiba Tec Europe

De toenmalige locatie van Toshiba in Brussel was nog slechts voor 50% bezet en voldeed niet meer aan de noden van de organisatie en de medewerkers. Bij hun zoektocht naar een nieuwe locatie hadden ze  assistentie nodig in eerste instantie om te bepalen welk gebouw kon voldoen aan hun verwachtingen en vervolgens ook voor het ontwerp, de coördinatie van de uitvoeringswerken en aansluitend de organisatie van de verhuisbeweging.

Om de beslissing te kunnen nemen of een gebouw kan voldoen aan de noden van de organisatie zijn wij van start gegaan met het maken van een bleuprint van de organisatie. Per departement werd bepaald hoeveel werkplaatsen ze nodig hadden -   in open space of in een gesloten ruimte, welke ruimtes dedicated waren voor een specifiek departement, welke gemeenschappelijke ruimtes ze nodig hadden en met welke andere departementen ze samen werken. Met deze informatie konden we aan de slag om de geschiktheid van de gebouwen te bepalen.

Eens de beslissing genomen werd in de keuze van het juiste pand, zijn is onze interieurarchitect van start gegaan met de gedetailleerde space planningen, het ontwerp en look & feel, de investeringsraming opstellen, het finaliseren van het ontwerp conform het overeengekomen budget, de aanbesteding en de coördinatie van de werken. Tijdens deze uitvoeringswerken waken wij continue over het ontwerp, de planning en het budget.

Aansluitend hebben de collega’s van Facility Management de verhuis van Brussel naar Zellik gecoördineerd en werd het voormalige pand klaargemaakt voor verkoop.

#m²: 1.500

Image1
Image2
Image3
Image4
Image5
Image6

INTERESSE?

Wij maken heel graag tijd voor u.

24/7 Service Desk