Als retailer wil LolaLiza inzetten op het maximaal behoud van de beleving in hun winkels en dit op een zo efficiënt mogelijke manier. Deze beslissing ligt aan de basis van de samenwerking met Quares.
De interventieaanvragen worden door de winkelbedienden ingegeven in Retaildrive en worden vervolgens afgehandeld door de Customer Service Desk van Quares. De afhandeling vindt plaats op basis van de gemaakte afspraken inzake mate van hinder. Voor alle hoogdringende problemen die gevaar met zich meebrengen of de verkoop verhinderen biedt Quares 24/7 ondersteuning.
Deze samenwerking biedt LolaLiza garantie op continuïteit en kwaliteit inzake opvolging van interventieaanvragen alsook garantie op het behoud van de beleving in hun winkels.
Quares wil als beheerder van meer dan 2.000.000m² commercieel vastgoed, haar expertise ter zake meer inzetten ter ondersteuning van de retailers. Aanvullend kan de retailsector ook voordeel halen uit de schaalgrootte die Quares inzet bij de onderhandeling met hun dienstverleners.